מדיניות משלוח

1. האתר ידאג לאספקת הזמנה שבוצעה באתר לכל מקום עליו יסכימו הצדדים בעת ביצוע ההזמנה באתר.

2. הזמנות יבוצעו בכפוף לאמור באתר בעמוד הרכישה.

3. הזמנות יטופלו ויסופקו בלוחות הזמנים הבאים:

3.1. עד 7 ימי עסקים (למעט טרקטורונים עלות משלוח על פי מיקום ובתיאום מראש) 

3.2. איסוף עצמי ישירות מהחנות, בתיאום מראש בלבד.

״יום עסקים״ – ימי ראשון עד חמישי, להוציא ימי שבתון של כלל המשק, ערבי חג וימים בהם הבנקים בישראל לא עובדים.

4. עלות ההזמנה אינה כוללת את עלות המשלוח. עלות המשלוח עשויה להתעדכן מעת לעת בהתאם לאמור בעת ביצוע ההזמנה באתר.

5. האתר רשאי לקבוע סכום מינימום להזמנה באתר.

6. במקרה שבו מוצר שהוזמן באתר אינו זמין במלאי, האתר יעדכן את המזמין. במידה והמזמין לא יהיה זמין, האתר ישלח את ההזמנה ללא המוצר החסר.

7. במידה והלקוח לא יהיה נוכח בביתו בעת הגעת השליח, בשעה שתואמה אתו מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח.

8. אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים:

8.1. ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה;

8.2. האתר (לרבות חברת השליחויות שלו) מבצע חלוקה באותו אזור;

8.3. אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום.

9. האתר לא יהיה אחראי לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שיגרם כתוצאה של:

9.1. כוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת האתר;

9.2. מסיבות הקשורות לחברת השליחויות של האתר;

9.3. סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.