אקסטרים טויס

Go Wheels Ex-Pro 36V גו ווילס

1,880 ₪
משלוח מחושב בעת תשלום.
  • אחריות יצרן
  • משלוח מהיר
  • עד 12 תשלומים (10 ללא ריבית)
קורקינט חשמלי Go Wheels Ex-Pro 36V מותאם לגילאי 16 ומעלה, משלב מנוע חשמלי Brushless 250W וסוללה פולימרית 36V 7.8Ah לטווח נסיעה של 20-30 קמ'. מהירות מרבית המקורקינט היא 25 קמ"ש בהתאם לחוקי תנועה. המוצר קל משקל, עם משקל כולל של 13 ק"ג ותוכנן להתאים לרוכבים עד 110 ק"ג. עם שלדה מאלומיניום, ידיות אחיזה ארגונומיות, תאורת LED מקיפה, תאורה קדמית ואחורית, ו2 מעצורים לבטיחות מירבית. צמיגים ברוחב 8.5 אינץ' מעניקים נוחות ואחיזה על משטחים שונים.
משלוח והחזרות

אנחנו נעשה את המקסימום בכדי לספק את ההזמנה תוך 7 ימי עסקים באמצעות שליח של צ'יטה, ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות בתיאום מראש.

עשויות להיות בעיות במשלוח בגלל סיבות שאין לנו שליטה עליהן, כמו מזג אוויר קשה, בעיות אצל חברת השליחויות או סגר במשק. במקרים כאלה אנחנו מצטערים אבל לא נוכל לקחת אחריות על עיכובים במשלוח.

אם תרצה להחזיר או לשנות הזמנה, נוכל לאפשר לך החזר כספי או החלפת מוצר עד 14 יום אחרי שקיבלת את המוצר. אחרי 14 יום, כל בקשה תהיה כפופה לשיקול דעת שלנו.

אם תבקש להחזיר מוצר, עליך להחזיר אותו באותו מצב שקיבלת אותו מאיתנו, ללא שימוש, ונגבה ממך דמי ביטול על ההחזרה. מוצר עם אריזה שנפתחה או שנעשה בו שימוש לא יוחזר בשום מקרה.

אחריות

אחריות:
סוללה: 12 חודשים.
מנוע: 12 חודשים.
בקר: 12 חודשים .
*לא תינתן אחריות על חדירת מים לכלי / קורוזיה.

תחזוקה
  1. מומלץ לודא שהסוללה טעונה במלואה לפני השימוש.
  2. מומלץ עקוב אחר מצב הטעינה של הסוללה בזמן הנסיעה
  3. מומלץ לבדוק ולתחזק את הצמיגים באופן סדיר
  4. מומלץ לשמור על ניקיון הסוללה והקטבים שלה
  5. מומלץ לאחסן את הטרקטורון בצורה נכונה כאשר אינו בשימוש מומלץ להקיפד שהטמפרטורה במקום האחסון תהיה מתאימה לסוללה

חבר אמיתי

לחווית אקסטרים ייחודית

Go Wheels Ex-Pro 36V גו ווילס ה-Go Wheels Ex-Pro הוא אופניים חשמליים אלגנטיים ועכשוויים, מעוצבים להקנות לרוכב חווית נסיעה קלה וחלקה עם עיצוב חדשני ושימוש ארגונומי. חובבי הטכנולוגיה ישמחו למצוא בקרה דיגיטלית אינטואיטיבית על הכידון לנהיגה מדויקת ובטוחה, בעוד ידיות האחיזה הנוחות והבולם הזעזועים האחורי מספקים נוחות מוגברת. עם תאורה מרהיבה של לדים וטווח נסיעה מרשים, הקורקינט מובטח להפוך כל יציאה למרגשת ונוחה.